Şirket Politikası
Müşterilerimize dünya standartlarında hizmet sunmak,  politikamızın 
temelini oluşturmaktadır. Zeytin sektöründe yenilikçi ve öncü  olmak 
öncelikli hedefimizdir. Müşterilerimiz ve çalışanlarımız ile dürüst,  
güvenilir ilişkilerin kurulduğu, onların beklentilerinin karşılandığı 
bir ortam  oluşturmak ve müşteri odaklı çalışmak temel prensibimizdir. 
	
	Müşteri merkezli hizmet anlayışı ile müşterilerin  beklentilerini en 
kısa sürede, en yüksek kalitede karşılayabilmek, müşteri ile  sürekli 
iletişim halinde olarak müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmak ve 
devamlılığını  sağlamak için tüm altyapımız kurulmuştur. 
	
	Dünya standartlarında bir kalite yönetim sistemi etkinliğini yürütmek, 
bilgi ve  teknolojimizi sürekli iyileştirerek, bu sistemin gelişimini 
sağlayan değerleri  üretmek, firmamızın adını kaliteli hizmet ve 
kaliteli ürün ile özdeşleştirmek  için ISO 9001: 2008 Kalite Yönetim 
Sistemi ve HACCP Gıda Yönetimi Güvenliği  Sistemi çalışmalarımız devam 
etmektedir.
AYAZMEND ZEYTİN VE ZEYTİNYAĞLARI’nın kalite  
felsefesinin temelini oluşturan personelimiz, kalite yönetim 
sistemlerine uyum  sağlayarak etkili ve etkin biçimde standartları 
uygulamaktadır. Kaliteyi bir  yaşam biçimi olarak benimsemeyerek, tüm 
faaliyetlerini, takım çalışması ve  işbirliği anlayışı ile 
gerçekleştirmektedir. Kalite anlayışına değer katacak  stratejileri 
belirleyip bu stratejileri en üst düzeyde kaliteyi sağlamak,  sürekli 
iyileştirmek amacı ile uygulamaya geçiren AYAZMEND ZEYTİN VE  
ZEYTİNYAĞLARI, kalite yönetim politikasını bu çerçevede oluşturmuş ve 
sürekli geliştirmektedir. 
	
	AYAZMEND ZEYTİN VE ZEYTİNYAĞLARI için kalite: Müşterinin gülen yüzü ve koşulsuz  müşteri memnuniyetidir.