Şirket Politikası

Müşterilerimize dünya standartlarında hizmet sunmak, politikamızın temelini oluşturmaktadır. Zeytin sektöründe yenilikçi ve öncü olmak öncelikli hedefimizdir. Müşterilerimiz ve çalışanlarımız ile dürüst, güvenilir ilişkilerin kurulduğu, onların beklentilerinin karşılandığı bir ortam oluşturmak ve müşteri odaklı çalışmak temel prensibimizdir.

Müşteri merkezli hizmet anlayışı ile müşterilerin beklentilerini en kısa sürede, en yüksek kalitede karşılayabilmek, müşteri ile sürekli iletişim halinde olarak müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmak ve devamlılığını sağlamak için tüm altyapımız kurulmuştur.

Dünya standartlarında bir kalite yönetim sistemi etkinliğini yürütmek, bilgi ve teknolojimizi sürekli iyileştirerek, bu sistemin gelişimini sağlayan değerleri üretmek, firmamızın adını kaliteli hizmet ve kaliteli ürün ile özdeşleştirmek için ISO 9001: 2008 Kalite Yönetim Sistemi ve HACCP Gıda Yönetimi Güvenliği Sistemi çalışmalarımız devam etmektedir.

AYAZMEND ZEYTİN VE ZEYTİNYAĞLARI’nın kalite felsefesinin temelini oluşturan personelimiz, kalite yönetim sistemlerine uyum sağlayarak etkili ve etkin biçimde standartları uygulamaktadır. Kaliteyi bir yaşam biçimi olarak benimsemeyerek, tüm faaliyetlerini, takım çalışması ve işbirliği anlayışı ile gerçekleştirmektedir. Kalite anlayışına değer katacak stratejileri belirleyip bu stratejileri en üst düzeyde kaliteyi sağlamak, sürekli iyileştirmek amacı ile uygulamaya geçiren AYAZMEND ZEYTİN VE ZEYTİNYAĞLARI, kalite yönetim politikasını bu çerçevede oluşturmuş ve sürekli geliştirmektedir.

AYAZMEND ZEYTİN VE ZEYTİNYAĞLARI için kalite: Müşterinin gülen yüzü ve koşulsuz müşteri memnuniyetidir.

IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.